loading...

آرایش صورت

تعرفه یک قالیشویی خوب

بازدید : 93
شنبه 25 بهمن 1399 زمان : 16:07

برای انتخاب یک قالیشویی خوب علاوه بر قیمت و تعرفه قالی شویی چه مواردی را در نظر بگیریم

درخانه ی هرکدام از ما ایرانی ها فرش یکی از مهم ترین وسایل خانه و زیبایی بخش به دکوراسیون منزلمان است همیشه برای خرید جهیزیه ، تغییر منزل و... فرشی را انتخاب میکنیم که سالهای طولانی دوام داشته باشد ، پس میتوان گفت فرش ج جزء انتخاب های دائمی دکوراسیون منزلمان است و در نگهداری از آن نیز باید دقت فراوانی داشته باشیم

هر ساله همه ما در ایام عید یا مناسبت های دیگر فرش هایمان را برای شستشو به قالیشویی های معتبر میفرستیم ، اما یکی از دغدغه های هر ساله خانواده ها تعرفه قالیشویی و تغییر قیمت آنهاست میخواهیم نکات مهمی را در انتخاب قالیشویی در تهران بررسی کنیم و بدانیم علاوه بر اهمیت قیمت قالیشویی موارد مهم دیگری نیز وجود دارد که باید همه آنها را در نظر بگیریم .

قالیشویی های دارای مجوز

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین قالیشویی تهران یا هرکدام از شهرهای ایران ، قالیشویی های دارای مجوز معتبر می باشد ، یعنی آنهایی که عضو اتحادیه قالیشویی هستند.

شما میتوانید با قالیشویی خود تماس بگیرید و در خواست شماره مجوز و ارائه مجوز رسمی از سوی آنها کنید یک قالیشویی خوب و معتبر همیشه تمام مدارک و مجوزهای لازم را به طور کامل در اختیار شما قرار میدهد، پس برای انتخاب قالیشویی در هر شهری که هستید به معتبر بودن آن توجه ویژه ای کنید.

سابقه و اعتبار یک قالیشویی خوب قطعا در انتخاب شما بسیار موثر است شما همچنین میتوانید برای انتخاب قالیشویی در تهران یا هر شهر دیگر در اینترنت سرچ کنید، قالیشویی هایی که نمایش داده میشود را بررسی کنید ،به سایت قالیشویی نمایش داده شده مراجعه و نظرات مشتریان را بخوانید و سپس از بین تمام قالیشویی های تهران یک قالیشویی خوب و معتبر و دارای مجوز را انتخاب نمایید

به نحوه کار و روش های شستشوی قالی در قالیشویی توجه کنید

یکی دیگر از نکات مهم که جدای از قیمت و تعرفه قالیشویی حتما باید به آن توجه کرد روش شستشوی قالی است. همانطور که میدانید قالی شویی ها از روش های متفاوتی برای شستشوی قالی متناسب با اینکه فرش دستباف است یا ماشینی یا بر اساس میزان کثیفی فرش استفاده میکنند، اگر شما به روش های شستشوی قالی در قالیشویی آگاهی ندارید میتوانید با قالیشویی مورد نظر خود تماس بگیرید و انواع روش های شستشوی قالی را بپرسید و سپس روش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معمولا یک قالیشویی خوب خودش بر اساس فرش شما از یکی از روش های مکانیزه یا سنتی برای شستشوی قالی شما استفاده می نماید به ابن نکته توجه کنیم که اگر یک قالیشویی از همه لحاظ جز قالیشویی های خوب باشد این فاکتور را به درستی و با نظارت بالا انجام میدهد و به طور کلی براساس اینکه روش های مختلفی برای شستشوی قالی وجود دارد میتوانید این کار را به عهده خود قالیشویی قرار دهید و حتی اگر قیمت قالیشویی افزایش یابد حداقل میدانید فرشتان طول عمرش بیشتر میشود.

زمان تحویل قالی یک موضوع مهم در انتخاب یک قالیشویی خوب ( خوش قولی یک رکن مهم است به خصوص در ایام نوروز )

یک موضوع مهم برای همه افراد، خوش قولی و تحویل به موقع فرش به خصوص در شهرهای بزرگ و شلوغ است، و این موضوع میتواند یکی از دلایل تمایز انتخاب قالیشویی در تهران و یا دیگر شهرها باشد، البته این موضوع نباید موجب پایین آمدن کیفیت شستشوی قالی شود و تنها هدف قالیشویی تحویل مثلا یکروزه باشد و تبلیغات خود را فقط روی این موضوع انجام دهد مثلا ((شستشوی قالی در تهران یک روزه))
قالیشویی ها باید با در نظر گرفتن کلیه استانداردها برای شستشوی قالی و کنترل کیفیت به طور مناسب در زمان تعیین شده قالی را به مشتری تحویل دهند و تحویل به موقع و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را مدیریت کنند. تا افراد با خیال آسوده و راحت از زمان تحویل و کیفیت کار اطمینان داشته باشند و بتوانند برنامه ریزی کنند.

تعرفه و قیمت قالی شویی

اکثر قالیشویی های معتبر دارای تعرفه قالیشویی ثابت هستند ،اگر با یک قالیشویی تماس گرفتید و قیمت دهی را به بازدید قالی شما موکول کرد بدانید یک قالیشویی خوب را انتخاب نکرده اید و اینرا بدانبد که قیمت قالیشویی و شفافیت پاسخ دهی یک رکن مهم در انتخاب قالی شویی در تهران و دیگر شهرها می باشد. زمانی که شما با یک قالیشویی خوب تماس میگیرید قالی شویی یک تعرفه مشخص برای انواع خدمات خود دارد و آنرا به شما ارائه مینماید و شما میتوانید با توجه به قیمت قالیشویی با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.واین موضوع را در نظر بگیرید که کم بودن قیمت قالیشویی نباید تنها ملاک انتخاب شما باشد لطفا این مقاله را به طور کامل بخوانید و سپس قالیشویی در تهران یا شهرهای دیگر را انتخاب کنید

مدیریت ارتباط با مشتری یا همان مشتری مداری

امروزه با پیشرفت علم مشتری مداری یکی از مهم ترین گزینه های یک کسب و کار موفق می باشد ، در هر کسب و کار نحوه برخورد با شما به عنوان مشتری تاثیر بسیار بالایی در انتخاب و مراجعه مجدد شما به آن کسب وکار دارد، اینها را گفتیم تا شما برای انتخاب یک قالیشویی خوب تنها قیمت قالیشویی را در نظر نگیرید علاوه بر فاکتورهای گفته شده نحوه برخورد با شما و راههای ارتباطی یک قالیشویی بسیار مهم است ، معمولا یک قالی شویی خوب دارای واحد مدیریت مشتری می باشد و از طرق مختلف با شما ارتباط برقرار میکند مثلا به صورت تلفن ، پیامک ، وب سایت ، اپلیکیشن های موبایلی و ....

برای مثال یک قالیشویی درشهرک غرب پس از تحویل قالی به مشتری، با او تماس می گیرد و نسبت به خدمات ارائه شده نظرسنجی انجام میدهد و بر اساس نظرات فرد کیفیت کارهای بعدی را تغییر میدهد. به نظر می آید حتی اگر قیمت قالیشویی کمی بیشتر هم باشد احترام به مشتری یک موضوع مهم برای همه افراد است.

نتیجه گیری

از تمام نکته هایی که در این مقاله گفته شد میخواهیم این نتیجه را بگیریم که قیمت قالی شویی نمیتواند خوب یا بد بودن ارائه خدمات توسط آن قالیشویی را نشان دهد، معمولا یک تعرفه ی قالیشویی ثابت برای تمام قالیشویی های معتبر وجود دارد و بر اساس خدمات درخواستی شما آنرا اعلام می نماید. پس برای انتخاب یک قالیشویی خوب تمام نکات گفته شده در این مقاله را رعایت نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 345
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی